Każdy Twój komentarz czytam, z każdego mam ogromną satysfakcję.
Jeśli podoba Ci się u mnie, dodaj się do obserwatorów.
Na pewno Cię odwiedzę.

środa, 4 lutego 2015

HDK czyli wysoka wartość moralna!

Witajcie!
Dziś po raz pierwszy życiu byłem oddać krew. Oddawałem w mobilnym centrum krwiodawstwa, przy okazji zgarnąłem kupon do kina Helios dla dwóch osób, z którym bilet kosztuje 12zł. A po za tym to czuje się dobrze nie tylko fizycznie, ale wiedząc że zrobiłem dobry uczynek dla społeczeństwa.
Powiem tak, podczas samego oddawania krwi miałem moment kiedy zakręciło mi się w głowie, ale było to niegroźne. Personel miły z głową na karku, który faktycznie dba o nasze bezpieczeństwo. Na dodatek nasza krew jest dokładnie badana, więc przy okazji robimy komplet badań, których kopie możemy otrzymać na miejscu lub sprawdzić za kilka dniw internecie na stronie RCKiK. I to jest mało! Dostajemy dzień wolny od pracy lub szkoły. 
W wielu miastach, po oddaniu pewnej ilości jeździmy za darmo komunikacja miejska. Dostajemy rabat na leki.
A więc warto ponieważ nigdy nie wiadomo co się w naszym życiu wydarzy...



Co myślicie i jakie macie doświadczenia związane z krwiodawstwem ?








Patryk
Piona !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz