Każdy Twój komentarz czytam, z każdego mam ogromną satysfakcję.
Jeśli podoba Ci się u mnie, dodaj się do obserwatorów.
Na pewno Cię odwiedzę.

czwartek, 5 lutego 2015

Nie bój się zmiany na lepsze?!

Hej! 
Moja pierwsza recenzja: żel - krem do mycia twarzy Nivea. 
Nie znalazłam nigdzie opinii konkretnie tego żelu (nie ma napisu na tubce Aqua Effect), więc postanowiłam sama ją napisać, może komuś się przyda.
Jako posiadaczka cery wrażliwej i bardzo suchej niechętnie eksperymentuję z żelami do twarzy. Jeden wysusza, drugi niedokładnie myje, trzeci kompletnie nie robi nic, itd... Zdecydowałam się zdradzić swój Iwostin Sensitia i padło na żel-krem firmy Nivea.
Co nam obiecuje producent? Głęboko oczyszcza i nawilża, łagodzi skórę dzięki swojej delikatnej formule, łagodnie pielęgnuje dzięki formule z olejkiem migdałowym. Konsystencja żelu jest dość gęsta, biała, mazista, ma zapach typowego kremu Nivea w granatowej puszce, czyli całkiem przyjemny. Jest dostępny pewnie we wszystkich Rossmanach i Super-Pharmach, Za cenę ok 10 zł dostajemy 150 ml produktu w wygodniej różowej tubce.
Do końca zdyskwalifikować go nie mogę, bo oprócz tego, że praktycznie nie myje to reszta się zgadza. Nawilża, skóra po myciu nie jest ściągnięta. Z podkładem sobie kompletnie nie radzi.Odczucie po nałożeniu na twarz jest takie jak rozsmarowywanie kremu na niewytartą skórę, nieprzyjemnie. Po umyci na mokro twarzy tym żelem muszę dodatkowo przemyć twarz wacikiem z płynem micelarnym, który powinien być czysty po umyciu żelem! Muszę wspomnieć o tym, że żelu używałam razem z manualną szczoteczką do twarzy i samymi dłoniami, w obu przypadkach efekt ten sam. 
Jeśli nie szukacie wymagającego żelu do mycia twarzy, który nie będzie wysuszał, a dobrze nawilżał to polecam. Dla bardziej wymagających, dla tych którzy szukają lepszego oczyszczenia twarzy radzę zainwestować w coś innego. 

A Wy używałyście tego żelu, jakie macie odczucia? Polecajcie swoje ulubione żele do mycia twarzy. Piszcie w komentarzach. 
Pozdrawiam Gabi :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz