Każdy Twój komentarz czytam, z każdego mam ogromną satysfakcję.
Jeśli podoba Ci się u mnie, dodaj się do obserwatorów.
Na pewno Cię odwiedzę.

sobota, 7 marca 2015

5 sposobów by pomóc swojej skórze twarzy.


Witam Was!
Każda skóra ma specjalne wymagania. Każdy zmaga się z niedoskonałościami, suchymi skórkami, albo z nierównym kolorytem skóry. Ja dziś napiszę Wam co pomogło mojej skórze zmniejszyć częstość powstawania niedoskonałości. 

Po pierwsze: mycie rąk mydłem antybakteryjnym. 
Porównując mycie rąk mydłem zwykłym w płynie, a mydłem z dodatkiem substancji antybakteryjnej jest kolosalna różnica. Już zaledwie po kilku dniach zauważyłam, że jest mniejsza częstotliwość powstawania niedoskonałości na skórze. 
Po drugie: osobny ręcznik.
Tutaj chyba nikogo nie zaskoczę i każdy o tym wie, że do osuszania twarzy konieczne jest posiadania osobnego ręcznika. Najlepiej jest mieć, jednodniowe małe ręczniczki, ale z pewnością można też mieć, jeden ręcznik, który służy wycierania buzi. Ja takiego używam, ale trzeba pamiętać, żeby go wymieniać co kilka dni.

Po trzecie: poduszka.
Wiadomo zmienianie pościeli jest bardzo ważne dla naszej higieny, a także dla komfortu spania. Ja z racji tego, że śpię prawie 'na siedząco' oprócz poduszki podstawowej mam też moją miłość czyli Jaśka. I wywijam go na różne sposoby w nocy, czasem zdarzy się, że spadnie na podłogę podczas snu. Dlatego zwracam uwagę, żeby często zmieniać chociaż na nim poszewkę. Zauważyłam także, że strona twarzy na której śpię, zawsze ma więcej niedoskonałości, mimo, że Jaś jest czysty.
Po czwarte: demakijaż.
Oczywiste jest zmywanie makijażu, ale teraz wiem, że choćbym miała najlepszy żel na świecie nie uzyskam tak dobrego efektu, co przy użyciu szczoteczki do mycia twarzy. Zachęcam do recenzji mojej szczoteczki. Link tutaj.
Po piąte: słodycze, przetwory pomidorowe i wino.
Niestety moja zmora. To są najgorzej działające na moją skórę produkty. Niestety czasem zdarzy mi się, że ulegnę, ale jem czy piję z myślą, że zaraz stan mojej twarzy się pogorszy. O tyle złe w tym wszystkim jest to, że za 10 minut już się coś pojawia. Okropne uczucie.
Pozostaje mi tylko, walczyć, walczyć i walczyć.
Pamiętajcie jednak, że zdrowa dieta to podstawia pięknej skóry, reszta to tylko dodatki.
A Wy jakie macie sposoby na piękną skórę? Chętnie się dowiem.
Gabi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz