Każdy Twój komentarz czytam, z każdego mam ogromną satysfakcję.
Jeśli podoba Ci się u mnie, dodaj się do obserwatorów.
Na pewno Cię odwiedzę.

sobota, 4 kwietnia 2015

Niekosmetyczne zakupy ☺

Cześć Wam!
Zdarzyło się w moim życiu kilka okazji, żeby kupić sobie coś nowego i nie mogłam sobie odmówić pokusy i uległam. Dwie bardzo potrzebne rzeczy, jedna powiedzmy, że trochę mniej, ale ubrań nigdy za wiele. :)
Z racji tego, że nie powinnam nosić dużej torebki, bo nigdy nic w niej nie mogę znaleźć, zaczęłam rozglądać się za czymś mniejszym. I tak oto w moje ręce wpadła torebka z Mango.


Jest mała, nie pomieści nic w wielkości teczki, ale prawda jest taka, że nie zawsze potrzebuję nosić ze sobą worek, który jest trochę tylko zapełniony. Trafiłam na torebkę w Mango. Dobrze wykonana, ma długi pasek do noszenia na ramieniu i 'ucha' ręczne. ☺
Jej dużym plusem jest to, że ma jasne wnętrze, dzięki czemu jest przejrzyściej w środku, mimo, że nadal panuje chaos! Niektórym może przeszkadzać forma zapięcia, ale to kwestia przyzwyczajenia. Torebka jest dobrze wykonana, mięciutka, bez żadnych przegródek, tylko z jedną małą boczną kieszonką.


Na pewno jest jeszcze dostępna w sklepie, bo to nowa kolekcja. Cena 89 zł. 

Must have każdej szafy? Biała koszula.
Nigdy nie czułam potrzeby jej posiadania, aż do momentu załatwiania spraw, które wymagają takiej elegancji. Musiałam do niej chyba dorosnąć.

Koszula, zwykła, biała, dopasowana. Reserved 79 zł.

Nikt nie lubi bawić się w reklamacje, ale czasem można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Z racji wymiany butów na nowe, zostały wybrane przecenione buty, które z kolei zostały objęte promocją, która aktualnie była w sklepie, a dla stałych klientów z kartą lojalnościową dodatkowy rabat jak przy każdych zakupach. Takim sposobem zostały pieniądze do wykorzystania i trzeba było na szybko coś wybrać. Skoro mężczyzna mój ma nowe buty, to dla pocieszenia dostałam bluzę.
 Miłą, cieplutką, długą zakrywającą pośladki. Idealna na letnie wieczory przy ognisku.

 ☺ Sklep Seezer, firma Confront 150zł. A Wy planujecie zakupy, czy po świątecznych przygotowaniach macie dość sklepów? ☺

Wszystkim Wam życzę Cudownych Świąt, aby trwały one w naszych sercach cały rok!
Pozdrawiam
Gabi 

15 komentarzy:

  1. Torebka i koszula bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze zakupow:)
    Słodkich Świąt :) :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. rorebka fajowa!!!a bluza na letniecwieczory idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszula i bluza. Koszulę chętnie bym kupiła, aż sprawdzę czy u nas są takie w sprzedaży.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręki sobie nie dam uciąć, ale powinni jeszcze mieć stacjonarnie. W sklepie internetowym mają ją. :)

      Usuń
  5. Takiej torebki właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka bardzo fajna, ale moje serce skradła bluza! nikt nie lubi marznąć, a jak do tego można świetnie wyglądać to świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie, ale chyba mnie wyszczupla, a jeśli nie to na pewno zakrywa to co powinna zakryć. :)

      Usuń
  7. Bluza świetna, torebeczka tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no jak pięknie ta torba jest super!! w ogóle super gust!

    OdpowiedzUsuń