Każdy Twój komentarz czytam, z każdego mam ogromną satysfakcję.
Jeśli podoba Ci się u mnie, dodaj się do obserwatorów.
Na pewno Cię odwiedzę.

czwartek, 12 lutego 2015

Jestem dużym dzieckiem, czy dzieci są takie duże?

Serwus! 

Dziś mam taki trochę nietypowy temat. A mianowicie kupowanie ubrań dla dorosłych w dziale dziecięcym. Chodzi mi tutaj przeważnie o kobiety. Kiedyś szukając z moją mamą prezentu na urodziny dla mojej bratanicy weszłyśmy do H&Mu, jej ulubionego sklepu, kupić sukienkę. Ku mojemu zdziwieniu na metkach widziałam, że są ubrania nawet dla "dzieci" które mają wzrost ok 1m70cm. Nie mówię tu o kupowaniu jakiś słodkich bluzeczek czy tiulowych spódniczek, ale o np bawełnianej koszuli, jedną takich macie na zdjęciu. Czasami w takich działach można znaleźć perełki w bardzo dobrych cenach i nierzadko te ceny są niższe niż w dziale dla kobiet, a jakość przecież i materiał też jest ok. Jest tylko jeden mankament, wyglądam trochę dziwnie niosąc stertę dziecięcych ubrań do przymierzalni. 
Ja w swojej szafie mam kilka zdobyczy z działu dziecięcego.  A Wy? :)
Pozdrawiam 
Gabi

1 komentarz:

  1. Ja mam 175 wzrostu i dość masywną sylwetkę, więc takie ciuchy odpadają :/

    OdpowiedzUsuń