Każdy Twój komentarz czytam, z każdego mam ogromną satysfakcję.
Jeśli podoba Ci się u mnie, dodaj się do obserwatorów.
Na pewno Cię odwiedzę.

wtorek, 4 sierpnia 2015

Rosyjski peeling w budyniu waniliowym!

Hej!

Ostatnio pisałam Wam o rosyjskiej firmie kosmetyków Planeta Organica. Tak się składa, że posiadam także peeling z tej właśnie firmy, o którym dziś napiszę.

Garść informacji i zapewnień producenta. 

Mój peeling jest wersją z masłem Shea, więc spodziewałam się gęstej mazi i ciężkiego wybierania produktu z opakowania. Jestem zaskoczona faktem, że produkt w swojej konsystencji przypomina budyń, co mi bardzo odpowiada, choć śmiałam twierdzić, że takie rozwiązanie będzie dość niewydajne.
Bardzo mylne odczucie miałam. Peeling nie ucieka z dłoni, świetnie się rozprowadza po ciele. Jeśli szukacie mocnego zdzieraka, to ta wersja nie jest dla Was. Nie jest wypchany ścierającymi drobinkami, dlatego dla osób o wrażliwej skórze nada się doskonale.
Skóra po zabiegu tym produktem nie tyle co jest wygładzona, ( chociaż to też ) ale tak jakby dogłębnie oczyszczona. Pierwszy raz spotykam się z takim działaniem. Jedyne czego mi zabrakło w tym produkcie, to nawilżającego składnika, aby nie musieć dodatkowo smarować się po wszystkim oliwką lub balsamem.
Na uwagę zasługuje także zapach produktu. Nie dość, że peeling wygląda jak budyń, to jeszcze pachnie jak budyń waniliowy, aż chciałoby się go zjeść. 
Skład produktu jest bardzo fajny
Jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu i z chęcią przetestuję inne kosmetyki z tej firmy. 
A jaki jest Wasz ulubiony peeling? 
Pozdrawiam
Gabi

13 komentarzy:

  1. ja lubię testować peelingi nie mam takiego superowego ulubieńca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego peelingu jeszcze nie używałam. Teraz używam proszku pumeksowego o którym pisałam na blogu kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt :-) ten zapach i konsystencja - chętnie bym go wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze wypróbować, wydaje sie być świetny!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. musi byc super ;D
    Zapraszam http://faashionpashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na lato idealny :) w sezonie ciepłym własnie używam delikatnego zdzieraka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jednak wolę mocniejsze produkty, obecnie robię peeling po prostu solą do kąpieli borowinową z BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń